semestern över=(

ja det märks att semstern är över..när man väl börjar jobba så kan man ju göra det ordentligt..började lugnt med tisdag kväll...hoppade in extra ondag dag...fortfarande sjukt på tordagen så ja fick hoppa in då med + att jag körde mitt ordinairepass på kvällen oxå...pjhuu vilken start tänkte ja men bara fredag kväll kvar sen ledig i helgen...väl i bytet på fredagkväll...blir nattpersonalen sjuk..hrmmm vem ringer man så här sent en fredagkväll när passet redan är påbörjar...är ju ganska lönlöst..så jag tog det med...ringde johan som va i örkelljunga o förtällde historien...hihhi..så han fick veta hur läget låg till..sen va det bara till att hålla sig vaken och sysselsatt, pratade lite med Annelie i telefon oxå.
Johan o Annelie hade jag som backup under natten..ni vet..spindelhälvetena o ja sjäv...hrm..men ja laddade upp med insaktspray som ja hade med mig vart jag än gick..tog livet av någta småttingar sen va där inga under hela natten så det va ju skönt....fick tillbaka mitt lilla självförtroende lite så jag ska nog börja ta på mig fler nätter när jag nu vet att jag faktiskt fixar det...om inte så lär ja ju fixa det fram till det en natt kommer en bamsespindel...hrm..men men det e ju ganska mysigt o kolla till grabbarna på natten..=)

Annelie kom lite tidigare till jobbet så hon hade med sig lite frukost, ja hade ju inte m d mig någonting inför natten o morgonen så det va jättesnällt av henne..va hemma vig kvart i 8, kröp då ner till darling...han sov som en jäkla stock..tog en stund innan ja somnade sen va ja oxå en klubbad säl..minns inte rikigt vad klockan va när jenny ringde typ runt 11 tror jag..ingen fara snäckan...blev ju inte att ja skulle jobba inatt så det va bra att ja kom upp i itd så kanske ja kan sova inatt=)
har vatt litta slöö i kroppen hela dagen..e inte van att jobba natt=)

Jag hade bestämmt mig att att va vaken hela dag men det var lögn i h-vete o försöka hålla sig vaken  liggandes i soffan med tv:n på så ja slummrade i några timmar där.. ååå det va gott...
upp o fixade till mig lite käk,snitzel,ris o bea-sås. sen började grannarna...idag va ja deffenitivt inte på humör för kinesisk skönsång med singstar på hög volym...hade t o m fönster o dörrar stängda men det skrålade ju för fanken in i lägenheten ändå...suck...jag blev väldigt irriterrad...tycker att man faktiskt kan visa lite hänsyn till grannarna, behöver ju för tusan inte skråla på som F?? på högsta volym..hade så god lust att gå ner o knacka på o avreagera mig lite...här har man jobbat natt o vill ha lite lugn o ro ..RRRaaawww!!! men så blev det inte...lixom palla o fixa till håret som förövrigt tar in alla kanaler idag + gå ner två trappor...nääää...

Annelie tyckte vi kunde gå ner ikväll o ta en öl istan..får se om Andreas hänger med..johan kan inte då han e i ynkedynga o spelar med sina polare. han kommer hem i natt nångång...ooo vad det slog mig nu...ja längtar till sängen...e sömnig.

nä ja får väl igång o röjja här lite så ja får igång kroppen ....VILL blir PIGG! jobbigt att gå och gäspa hela tiden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0