bekräftat..=)

ja nu är det bekräftat...nu e det inte bara fläsk längre..hahaha
va hos BM o lyssnade hjärtljuden idag,helhäftigt. det dunkade på riktigt bra, 145 slag i min så det låg perfekt.

man får en riktig WAOW känsla, både ja o johan blev lite stumma tror ja..lite magiskt e d ju.=)

igår när ja o Johan kom hem från Å o J såg vi att det rann en massa vatten längs vägen mellan trottoarkanten o plattan med kälsorteringen. o det forsande inte lite vatten vill ja lova. vi ringde securitas så fort vi såg detta, blev kopplad till en kommunnisse som tackade för att vi ringt. jag va uppe inatt då ja haft svårt för att sova( tänker på Å o J ), upptäckte då att det fortfarande rann massa vatten..undrade då o fortfarande varför inte kommunkillen stängde av vattnet igårkväll när han va här o kollade..mycke vatten som kunde sparats.

 kl 8 i morse stängde dom vattnet och började gräva. o jag fick ta min lilla tandborste o köra bort till M o R för att borsta mina gaddar.
snackade lite med killarna som va här o grävde. det var som vi trodde, det hade juh gått läck på vattenrören, troligtvis pga kylan. så nu är här ganska isigt på sina ställen, och inte minst vid källsorteringen. kl 12 när ja kom hem fick vi vattnet tillbaka så det gick juh ganska snabbt tycker ja.. hade förväntat mig att va utan vatten mycket längre.

till Lunch kom syster o simon. dom skulle julhandla i stan o stannade till här och käkade. syrran undrade om d va oki om Simon stannade här så gick d lite fortare för henne i stan. givietvis tyckte ja så nu har ja o simon lekt med bilar en längre stund, o tradat en massa om allt...det är liksom mycke  tittel tolla här o tolla där..upprepar allt man säger..

pratade med Jenny i tel. o berättade för henne om en grej då ja blev arg..simon säger ja du ble aaajj..du aaajj på maj..nä tyckte ja. ja e inte arg på simon..ja älskar ju dig.....simon tittar på min o sägar jaa du ässar ju maj..

han e ju för go denna killen..=)

håller tummar o tår, ska försöka leta upp lite att fördriva tiden med och skicka till Å så d inte blir allt för drygt att stanna till sängs. vi tänker på er massor, hör av er om ni vill ha hjälp med nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0