ledig tisdag=)

ja då har man jobbat helgen o måndag o är ledig idag..tänkte ja skulle ha lite go sovmorgon idag men vaknade kl 7, springa på toa sen kunde ja inte somna om..visserligen inte så konstigt ....*ler*..somnade på soffan med johans arm omkring mig kl....ja ja tror klockan va typ 8-halv 9.så har ju sovit sen dess..

..när vi var hos BM pratade vi om den dära bedövande tröttheten som infinner sig ett par ggr om dagen..så när jag väl sätter mig lite gott så somnar jag direkt...kommer ihåg att ja sa till Johan..du vet den dära bedövande tröttheten??..ja svarade han..jag har d nu..o orkar inte hålla ögonen öppna..o sen nån sekund efter somnar jag.=)


Ja åter till idag..som sagt tidig morgon..sitter o inväntar att systemet ska öppnas. se om dom har den nya glöggen. tänkt ja ska fixa till en lite julkorg till den dära killen som hjälpte pappa med min bil, + att ja ska fixa nåt till pappsen oxå såklart. dom  la ju nästan en hel ledig helg på min bil..dom e så snälla så..o då måste man ju uppskatta dom såklart.=)

så d blir till att ordna ihop detta o köra till pappas jobb, sen blir d väl en lite titt hem till seppo en runda, har ja tur är mamma oxå ledig idag..

....sen bär det hem..ikväll ska ja o johan till Bengt..äntligen..har sagt så länge att vi ska köra dit o tacka honom för all hjälp med hus, han fyller ju även år i morgon så vi får fundera ut nåt..=) en fin julblomma kanske...hrmm...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0