kollat hus!!

idag har vi kollat på ett hus i Össjö...Ringde pappa o frågade om han hade tid att hänga med, och det ville ahn..Huset var inte vad vi hade väntat oss...ja visst visste vi att trädgården va stor o ploddrig men....tvi o sätta händerna i det..sen hade man inte på något sett fått in en grävmaskin där så man hade fått ta allt för hand.....huset i sig va väl ganska fint...men det va inget waow..så nej.. o andra sidan lär man sig något nytt varje gång man kollar på ett hus.=)

har i dag väldigt ont i mitt knä...märkte på kvällen efter skåneleden...men trodde ja hade träningsvärk..för det hade inte varit omöjligt liksom...men igårkväll kunde ja knappt böja det..o idag ondare o svullet. har troligtvis vridit knäet eller nåt när ja gick med grabben i lördags.efter att jag varit hos Jenny o kollat gardiner,käkat och snackat en massa så körde ja inom jobbet o skrev en arbetsskadeanmälan.

på väg hem svängde jag inom Millan o snackade lite och fyllde på vätskenivån o kroppen, satt på baksidan en litenstund...trotts att det va lite klibbigt så va d ändån gott i solen...=)

det verkar som om det inte räckte med öl i lördes för här sitter jag med en öl igen...jaaa...förlåt Jenny men den såg så ensam ut där i kylen..så jag tog ut o öppnade din Lapin Kulta...!!!jag fixar en ny till dig**ler**
ikväll har Johan fixat mat...vet inte riktigt vad d heter men enkelt sagt så va d...franskbröd med köttfärs i..d va första gången jag ätit d och det va faktiskt riktigt gott..

jag ska försöka ta mig i kragen nån dag framöver och lära mig att lägga in kort här...men d går så längsamt uppe på kontoret ibland...*ler*







Kommentarer
Postat av: Jenny g

Haha så de blev en öl i alla fall o du den bjuder jag på!!!

tur att ni har kollat de huset även om de inte var bra..slipper du-ni drömma om de.. dyker snart upp ett hus eller lägenhet till er:)

Kramkram

2009-06-02 @ 09:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0