oboy oboy...

ja oboy vad jag har en del o fixa innan vi ska på student...måste köra o fixa presentpapper o snöre till Tobbes studentpresent..o ska försöka mig på att slå in den...men det ska nog gå bra..den är lite stor.=)
lite tråkigt för alla studenter idag...vilket blaskväder..=(
köpa blomma måste ja oxå göra o något studentkulig grej.
fundera ut vad ja ska ha på mig...e ju  inte precis sommarvädar idag....sen när johan kommer hem ska jag klippa honom...vi ska även försöka baxa ut  presenten i bilen...*skattar* ni skulle bara sett hur det gick till när vi skulle ha in den i min bil när vi köpt den...det va på det berömda hårstrået kan man säga..

ja vilken dag vi hade i onsdags..ja va hyper irriterad på tandläkarna i Förslöv..ja det va väl vad hela onsdagen berodde på tror ja.

va iväg med grabben ja jobbar med hos tandläkaren. frågar vad besöket kostar, då hon säger att det är gratis idag..varpå ja frågar igen..e det säkert...ja! får ja som svar.. när vi väl kommit hem o hunnit sätta oss.. ringer tandläkaren..dom  glömde..visst skulle vi betala 150 kr... klockan va 15,35 när dom ringde och dom behövde dessa pengar innan 16.00 för att de skulle skickas till landstinget...så hon ville att vi skulle komma upp med dom..

grejen va den att jag o johan hade fått tid att kolla på hus i hjärnarp kl 16,15 så ja hade dealet att gå tidigare från jobb..ja tänkte att ja hinner ju svänga upp med pengarna så det gjorde ja.....kommer in hos tandläkaren..o inte en enda kotte syns o nu va  kl nästan kvart i 4...ja stod som när ja e irriterad o slog med naglarna i bänken o suckade. klockan tickade o ja gick en runda för att kanske hitta någon...va inne alla rum..inte en själ..tänkte d va ju hemskt va d va bråttom med dessa pengarna....ser ytterligare en dörr o knackar på den..då va klockan nästan 5 i 4. DÅ stcker hon ut huvuvdet o tycker...Jaaa...!! ja fladdrade upp pengarna o sa att jag kommer för grabbens räkning. OOOoooo jaa d va bra du kom...Jaaa sa ja jag har stått här nu i  10 min och väntat på er...det va ju såå brottom juh!!! hon bara flinade lite lätt o började skriva ut kvitto..DÅ fungerar det inte..ja säger då att jag kan komma inom imorgon o hämta kvittot för jag har nämligen inte tid längre att står här..näää säger hon..men det ska ju gå...jaaa men ja har inte tid!!! tyckte jag irriterat..för nu va klockan 4...precis innan ja går ut genom dörren kallade hon att det funkade..rusade ut i bilen med kvittot o körde för att hämta johan i ängelholm.
när ja plockar upp johan är kl 16,15...o ja e sååå hyper stressad..för det va ju nu vi skulle va vid huset...!!!jäkla tandläkare!!...( när ja blir streessad så blir ja irriterad och har en stor klump i brösten som ja inte kan få bort) johan tyckte det va ju inte mitt fel att vi va sena..det va ju tandläkarens...pga av min stress, blev johan irriterad...
nu i efterhand kan ja förstå honom..

hur blev det då med huset!!!..det var så lågt till tak så johan slog i huvudet i alla dörrkarmar..det gåår ju inte...hihi..annars va det ett superfint o mysigt hus..=)

det är ganska skönt att få skriva av sig lite här....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0