oj...vad d åskade inatt!!

oj volket oväder det var inatt...vaknade 02.20...av muller..sen kunde ja inte sova...det va väldigt nära o det regnade så in alla tvättade...o haglade också..lå och tänkte om ja skulle ringa Annelie o ta mig dit...men tänk om ja väcker henne...d e juh dumt...jaja hon ringer väl om det är nåt hoppades ja på..så hon inte lå hemma själv o va rädd...hon har en fruktansvärd fobi för åska..
märkte efter ett tag när ja lå och lyssnade att ja tyckte att det droppade nånstans...hrmmm..va tvungen att gå på toa..o vad sätter ja ner fötterna i...jooo då...i en pöl...japp det hade regnat in, vilket det fortfarende gjorde...hela golvet,elementet och försterkarmen va blött...snabbt som tusan..hämtade stor handuk, *godmorgon johan* tände lampan...ja det va inte lite vatten om man säger så=)
om mitt tidsperspektiv är nogerlunda rätt så höll ovädret på i ca 1- 1.5 timme. men visst behövdes detta..absolut.

nu har johan kört iiväg...bye bye...blivit lite ändrade plander så han kommer nog hem på söndag istället..hoppas du får kul min lille påg..hihi

dax för mig att göra mig i ordning...ska på begravning vid 11...sen ta det lugnt fram tills jobb 15.30...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0