onsdag!!

ja då va d redan onsdag..o imorgon pyser johan till swedenrock...hem lördnatt...ptju..tur att jag har en massa att göra för då kommer tiden till att gå fort...*ler*

har fortfarande lite ont i mitt knä..men inte som igår...det har lagt sig väldigt mycket..så det verkar bara till att vara att jag har sträckt mig.
försökte nå företagshälsovården igår hela dagen men inget svar...så ringde hon i morse och tyckte att hon hade tider till mig på fredag för att komma o kolla knäet...men ja tyckte då att det hade ju faktiskt lagt sig massor och att jag bara hade ont när jag böjde benet bakåt....och dessutom jobbar jag juh 7-16 o vi ska till våxtorpsmarknad..så det går inte...hon ville då att ja skulle komma på måndag ist..meen jaa vet inte..får se hur det är då...om det nu har lagt sig så mycket över en natt så tror ja nog att allt har lagt sig till på måndag..=)

i förmiddags träffade jag Minu på familia...alltid lika kul o snacka,shoppa och fika.
tog en tur i nästan alla klädesaffärer o lite andra..hittade ett par shorts(vita) till johan storlek L...hoppas att dessa passar..(gör dom inte det så har jag ju en anledning att köra dit igen...hihihi..)
ett par skor till lilla mig...svarta.som vanligt=)
köpte handukar som vi ska ge bort till student på fredag..hoppas det nu är samma som syrran köpte...vi får hålla tummarna=)
sen blev det inte så mycket mer...lite A4 papper till att skriva student rimmet som jag satt o skrev här om dagen..

efter tog vi en fika på espresso house...mmmm mums med chai latte och grillad ost o skinksmörgås..=)
sitter o väntar in att Minu ska ringa...ska då köra ut o träffa Bobo vid stallet...(hennes häst..) har sagt så länge nu att jag ska åka o kolla in han..)

hoppsan..nu ringer hon...dax att dra...=)

det är min tur att fixa käk ikväll så det blir köttgryta med ris..får hoppas det passar johans smaklökar=) men det tror ja..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0