vad göra!!

mycket skulle behövas göra men var ska man börja...johan ska iväg o handla..sen ska ja klippa han så han blir fin till sweden rock....städa lite hade inte heller varit fel...något som vi verkligen måste ta tag i idag är avloppet i duschen..märkte häromdagen när johan duschade att vattnet inte ville rinna ner som det ska....tror (blink blink) att det måste va johans långa hår som fastnat..hihi..eller kanske inte*ler*
 även andra tusen ting som väntas på att blir fixade...och även många *glöm ej ting* som snurrar i huvudet.
e så mycket som händer framöver så det gäller att inte glömma sig på vägen..=)

jaha och nu tycker johan att jag är fantastiskt rolig....tycker ja överdriver när ja skriver *tusen ting* och att ja måste planera vad jag ska ha på mig och lägga fram kläder så ja vet....det är inte lätt min Johan..att förstå sig på kvinnfolk men så e det mitt lilla hjärta det blir snurrigt när man ska ha in allt o ha koll på allt i sin lilla hjärna..förstår att det kan va svårt att greppa då ja har betydligt större än du.. puss puss på dig..hihi..
han bara skrattar o försöker överbevisa mig...påstår att jag e full av skit...hahaha..det här va ju roligt..hihi...

åh va ja tycker d e kul o driva me han..hahahaha

ikväll blir det lite tv o mys...i o m johan pyser i morgon vid 9.00.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0