Vilken helg!!

ja vilken helg..fredag jobb till 16 sen hem till mamma o pappa o fixa i ordning mig inför studentfirande *kusin Annie*
Lördagen va visserligen lugn i sig men på kvällen va det dax för examenfirande/25 årsfest * Alexandra, god vän till familjen*
körde hem på natten till söndag för johan kom även hem då...mysigt o pussa på honom igen...hihi
ha e juh gullig...hade köpt ett par öronhängen på swedenRock...jätte fina...*ler* delfiner med en pärla under=)

söndagen va bara slappe...käkade kotlett i currysås o ris..mmm gott..
Måndag va det jobb för Johan på dagen...o jobb för mig på kvällen....på fm va ja o vaxade benen..gott..
idag..är jag ledig och håller på att klia ihjäl mig på armarna..tror minsann ja får knottbett/myggbett på nätterna, får kanske stänga till fönstret på nätterna...!!!

har idag varit på massage hos Sussie...nästa gång blir i Augusti..hon ska ju också få ha sem...=) sen va det vidare därifrån till och vaxa armhålorna...skulle egentligen gjort det igår men det blev missuppfattning så det fanns ingen tid..

ja o johans ska kolla på ett hus i Hjärnarp i morgon efter jobb...kuligt..=)

ang kommentarerna på förra inlägget* skrattar*
kul o läsa olika åsikter...hihi

och angående vad jag har gjort med johans bil...hrmm...ja just när jag skulle parkera så vipps hoppar johans bil till och nockar till min...så jäkla stingslig den bilen...**tihi..

näää så va d kanske inte...jag tyckte ja hade gott mått..körde väldigt sakta...o faktiskt e det inte så lätt ibland när  man måste sträcka sig över ratten för att  se fronten på bilen..
...o seer att johans bil rör sig lite...oops....*jag började o störtflina...johan hotade med att stämma mig...visst kände ja mig jätte dum men vad skulle ja göra...gjort e ju gjort..jaja bättre lycka nästa gång...=)

förresten jag va inne på facebook och hittade en sån dunderkul bild på Johan..gud va roligt o oj vad ja skrattade när ja såg den....jag ska försöka lägga upp den här=) hihhi..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul! Oj då är det min son hmmmm jajadå! du bry dej inte om bilen den är så bucklig redan. Kram Lillemor o Rolf

2009-06-09 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0