vilken helg!!

jag vilken helg det har varit..jobbade i ju i fredags och Lördag dag, gick skåneleden från Båstadhamn  till Norrvikensträdgårdar och tillbaka igen puutandes på ett rullstol med 80 kilo i...kan juh meddela att det känns i mitt knä...!!!brukar inte få ont i knäna men men..har nog vridit det när vi gick...i varjefall så va ja trött som ett helt ålderdomshem när vi kom hem igen.....o det var jag inte ensam om..=)

mamma ringde o berättade att hon skulle jobba på söndagen och då blev det liksom lite kaos i min hjärna....hon undrade om vi inte kunde komma på kvällen(lördag kväll) istället...
...tänkte hur i hela fridens namn ska jag hinna med detta...shit..!!! fasiken ja måste nog ringa Jenny o kanske skita i 57:an ooo nej...fick en aning panik o pratade av mig på jobbarkompisarna på jobb...efter det ringde ja jenny...näst intill all stress la sig ...hon slutade fyra kommer med bussen till Ängelholm runt 8...Yes ja hinner hem till mossan o fira henne lite...´så efter jobb va d hem o packa lite kläder för jag planderade att duscha o fixa mig färdig där tills d va dax o köra hem.
kom dit...solade lite..mina kusiner med föräldrar va där och vi grillade...Telefonen ringer o mamma svarar...resultaten va...näää det blev ändrat...mamma skulle inte jobba längre på söndagen...nämen va in i alla tvättade.....då hade ja juh inte behövt att stressa som en gasell...hrm..men inget att göra åt detta..
tänkte i mitt stilla sinne att då blir jag ju ändån ledig på söndag fm..så då kan uh jag o johan ta det lugnt o mysigt..men ack ack nej...Mamma tyckte..(med sådana rådjursögon).men ni kan väl komma imorgon du och Johan...o jag som ska göra Jordgubbstårta...awww!!! så ja sa att vi kommer!!
körde hem...plockade upp jenny på vägen...drack massa god öl sittandes på balkongen, o pratade pratade.hade riktigt kul. Johan kom hem precis när vi va på väg ner till 57:an... dansade o träffade många gooa vänner...=)
fick dock på huuuet av en karaslook...om ja ska va ärligt så fattade jag inte varför riktigt. han va på mig...ja sa att jag va förlovad...oooopang...blev helt stum...märkligt att jag inte fann mig o slog tillbaks...!!!

johan kom o hämtade mig vid 2 sen va d bara sova som gällde... satte klockan på 9 men gick inte upp förrän 10...aaaajj..ooojj.. skallebank...!!!???!!!

fixa iordning sig snabbt sen for vi iväg till mamma o pappa..stora syrran men karr va där o simon såklart...käkade goo tårta o mycket trevligt...Johan hade ett litet mini vattenkrig med Björn=)
puss o kram o hejdå...dax för nästa mamma att fira..svärmor nästa =)!!
Där va nästintill hela gänget.....trevligt o kul... nybakta gooa frallor..
körde sen hem vid halv 3 för jag skulle juh jobba halv 4......ptjuuu...hektisk men dock väldigt trevlig helg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0