dagens händelser

jag kommer att ta det ganska lungt fram tills att Millan ringer......vi ska på rea på ikea...tjjooohoo. aww ja blir så sugen på att flytta när ja går in på ikea eller liknande varuhus. Man får en massa inspirationsen och jag blir så himla glad efter att jag varit där....Johan tycker det är väldigt konstigt att efter jag varit och shoppat så är jag som en solstråle...men det är väl nåt som händer i kroppen..Hihhihihihi..
Idag känner jag för att hitta ett sånt fynd...ett riktigt klipp...jaaaa vi får se hur det blir..=)
efter ikea bär det hem till Johan (han är troligtvis hemkommen från jobb då..) för att pussa lite på honom.=)
har bestämt men min kusinvitamin häromdagen så...efter ja pussat på johan ett tag så blir det att åka o hälsa på Jenny...och Dino..han e nog hemkommen han med. ska bli så kul...va ett bra tag sen vi sågs..snacka massa strunt/allvar och en massa skämt o kul...vet inte om Johan ska med...vi får väl se vad han känner för....


Kommentarer
Postat av: Jenny G

skoj att titta in här o läsa lite:) "innetjejen" Känner igen de där med shoppingen, blir så glad av att komma hem med kassar med nya kläder och grejor... Ha en underbar dag på Ikea och shoppa loss;) Kramkram

2009-05-28 @ 10:20:27
Postat av: Jenny G

2009-05-28 @ 10:22:03
Postat av: Tess

Amen underbart snäckus att du oxå fixat bloggen =) Nu har man ju ytterligare en att kolla upp ;) Lycka till!

2009-05-28 @ 13:31:00
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena bruden, jag hittade till dig. Det är fredags kväll och jag ska knyta mig, är helt slut av att jobba natt. kram MILLAN

2009-05-29 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0