fortfarande förkyld=(

jag den hänger fortfarande i..näsan är som en krater...smörjer den 1 gång i minuten, den blir ganska sårig när man snytit sig så där 7000 gånger.. hoppas den släpper till imorgon...jag vill jobba!! tänker inte ta ledigt i vilketfall som helst men d hade vatt gött o slippa förkylningen när man jobbar..men får nog räkna med det ändå..
får väl hoppas på att den vill lämna min kropp hänåt kvällen...=)
jenny kommer hit idag, ska fika snacka o klappa vandra på axlen...vi e såå duktiga..igår va det en vecka sen vi slutade röka, o d går som en dans....e stolt över oss...=)

får se vad som händer ikväll..om min förkulning släppt lite ska vi nog ta oss till Ö-a till Bengt...tacka för hjälpen med huset o alla andra vi varit o kollat på. e skitnöjde med huset o man bara dagdrömmer/drömmer om det hela tiden..på nätterna oxå.=) vi ser sååå fram emot det..i frdags när ja pratade med mäklaren så sa hon att hon skulle ringa  oss idag..jag bara väntar o väntar...på detta samtal..o på onsdag ska vi till Banken...ska väl ocå idagarna här bestämma ett senast inflyttningsdatum...ooo så ska vi ju säga upp lägenheten..nu går d undan..Wiiii..härligt=)...aaaatschooo

Kommentarer
Postat av: Lillemor,Rolf

Du är jätteduktig! ska hålla tummarna att det inte blir alltför svårt, vi glädjer oss med er jättemycket över ert husköp :)Kram/Lillemor o Rolf

2009-10-05 @ 16:41:14
Postat av: Lillemor,Rolf

Snällt att vi fick låna papperna, ser jättebra ut. Förstår att ni längtar:):) Kram Lillemor o Rolf

2009-10-06 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0