fullt ös...

jaaa. det kan man verkligen säga..i lördes var det jobb fram till 16 sen hem o höll kväll...sen på söndagen började det... ja o johan körde ut till storasyrran o hjälpte dom med huset..rollade på tätskikt i badrum o tvättstuga, målade tak..mm.
5 min i halv 4 körde ja bort till jobbet o jobbade vidare där till halv 10..och johan körde till örkelljunga..
när man tänker efter så BORDE man vara trött då på kvällen och sova gott....men NEJ..det gjorde jag inte..sov som en håsa. upp till jobb måndag morgon och efter jobb va det dax att hjälpa lillsyrran och flyttstäda lägenheten...pausade till hemma en stund med johan innan jag pös iväg..lite senare kom Lisa och hjälpte oss med datorn o johan bjöd henne på middag..hann i varjefall träffa henne i någon minut.

blev nästan färdiga med städningen tanken är att fixa resten idag=)

på tisdagen va det dax med jobb igen, ja o johan hade pratat om att köra till Bengt, ta med lite fika, o snacka lite..han har ju vatt så hjälpsam med husletandet. men jag fick ett meddelande från min kusin..då ses vi ikväll kl 18..shit..nåt ja hade glömt ja hade lovat..ojojoj tänk tänk tänk....just det.. hon ville testa starta en släktkör..då vi e många i släkten som tycker om att sjunga....ojojoj vad göra nu...jag blev hyperförvirrad...kände inte riktigt för det men hade ju lovat....Johan tyckte att jag skulle åka på det så kunde vi köra till Bengt en annan dag...så det fick bli så..
nu i efterhand ångrar jag lite att jag åkte dit..visst vad det trevligt o kul att sjunga absolut men det va lite annat som blev tokigt...blir såååå arg när andra idiotförklarar mig...o sen blir jag arg när jag inte kan säga ifrån...

vi har även haft 4 personaer som kollat på lähenheten varav 3 är intresserade och trligtvis hade möjlighet att kunna flytta in tidigare..johan har fått hålla i detta så han vet mer....igår kom där en någerlunda engelsktalnade kille som skulle se lägenheten, ja sa till johan... detta får du ta..detta klarar inte jag..men det klarade ju han gallant..=)

idag har vaktmästaren varit här och gjort en grovbesiktning...gick jättebra...vi kom in på samtalsämnen grannar..och vi har ju haft det dära älskande paret väggen intill...hon berättade då att det inte bara va vi som hade stört sig på det utan alla i trapphuset + alla de andra över gatan oxå..t o m grannen under oss hade spelat in dom på telefonen så ängelholmshem fick höra att dom inte överdrev..först hade dom fått en lapp i brevlådan...o sen hade dom blivit vräkta men då inte av den anledningen utan av en annan..men men lite fräckt att få reda på..hehehehe.

ska nu fixa ihop lite kaffe o käk o ta med till syrran..sen blir det sista rycket med flyttstädningen..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0