söndag igen=)

stegade upp vid kvart i 11...o jaa jag har sovit gott hela natten..helt jäkla härligt..va längesen..=)
Robban har sovit över hos oss, då vi var hos mattias o ida igår på fest. det va trevligt,drack dock inga alkoholhaltiga drycker då ja ej litar på mig själv i onyktert tillstånd....tänker då på rökningen..vet ju att ja blir mer röksugen när ja har alkohol i kroppen o d e dumt att utmana ödet när ja varit fri från d i 2 veckor nu..
ja hade dock lika trevigt ändån..

det märks att nikotinet håller på att drivas ut ur kroppen, och att monstret i huvudet reagerar..
allting kändes superbra i Måndes..tisdes va väl oxå bra vad ja kan minnas...men sen onsdagen...då hände nåt i min kropp..
...helt utan förvarning börjar ja gråta..tårarna bara trillade o ja kan ärligt säga att ja inte vet varför..så höll det på fram till igår. det kvittade liksom vad ja gjorde eller var jag v, om trillade hela tiden...helt konstigt..det enda ja kände va att jag orkar inte längre..pallar inte..
pratade med jenny i går om detta, hon berättar så att hon upplever samma..på ett sätt kändes d skönt att höra d för då kunde ja konstatera att ja inte höll på att bli knäpp ivarjefall. det är märkligt hur kropper teer sig när man inte ger den vad den vill ha..!!!

idag känns det dock bättre o det är skönt..vill ju må bra..det har ju egentligen varit en superbra vecka då vi liksom skrivit på papperna på huset o så..=)

tycker att veckan gått skitsnabbt...redan söndag igen..detta är egentligen min lediga helg men i o m att ja va sjuk i söndes så bytte ja så om nån timme bär d av till jobb...

...har en väldans lång vecka framöver....av tiodagar är jag ledig endast en ynka dag...torsdagen..som kommer att bli min helg....(så till alla er som tycker att...du har d bra, du e ju ledig i veckan..a a a) för en annan som jobbar helg o obekväma tiden har man oftast lediga dagar mitt iveckan..och då får dom dagarna heta helg. ja menar när fasiken ska vi annars få en helg där vi bara kan göra vad vi vill...ååååhh d va skönt att få ut det...hahaha..

 

Kommentarer
Postat av: MILLAN

VA DUKTIG DU ÄR, JAG TROR ATT DET VÄRSTA ÄR FÖRBI NU. STÅ PÅ DIG. DIN SVÄGERSKA MILLAN

2009-10-11 @ 14:43:33
Postat av: christel

tackar....ja får då hoppas d...=)

2009-10-12 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0