tupperwareparty=)

jaa då va d tupperwareparty igår..vi blev bara 4 st men gud vad kul vi hade.jösses som vi fnittrade..hahaha...tack tjejer=)
ja shoppade en kex/knäckebrödlåda, potatisskalare o lite förvaringslådor, är riktigt nöjd=)
då många hade förhinder bokade jag in ett till den 25 novemer..om du vill komma så hör av dig..=)
 
fick en massa plommonkaka över igår o jag o johan lär ju inte äta det så d blir till o hotta..blev inte så nöjd med den ändån så..hihi

idag blir det till att röjja här lite. ska sen byta bil med papps, då min ska lagas o bytas däck på..han e snäll min far..
...kamremmen skall bytas o pappa han fixar det..=) sen e d ju dax för vinterdäck för  det snöar ju ..helt magiskt.liksom..eller njae kanske inte magiskt men d e fräckt..första snön..yeeejj..=)

snart tassar johan innanför dörren, han slutar tidigt idag..=) mysigt att kunna träffas innan ja ska börja jobba. börjar halv 4 till halv 10..ooo ja hoppas ja kan sova ordentligt inatt..ha sovit som en håsa hela natten.. tog ca 2½ timme innna jag somnade sen har ja vaknat tusen gånger..
...lite konstigt för jag har ju annars sovit såå gott dom senaste nätterna..helt galet!!..antingen är det de 3 koppar kaffe jag drack i gårkväll eller så är det för att jag tänker för mycket....tror det är det sistnämnda...
sen släpper ju inte denna förkylningen...den är där men ändån inte..nyser o snörvlar lite ibland så där..ganska irriterande men jag är inte ensam..nästan hälften av befolkningarn har det lite jobbigt med förkylningen vad jag har fårstått... !!!!

NÄÄHÄÄ..dax att fixa lite lunch..darling kommer snart hem..=)...(han har det för bra...hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0