härligt med snö=)

för att vara tvärt emot alla andra så tycker ja d e riktigt härligt med all denna snön som kommer. visst kan ja förstå att det kan va jobbigt med allt skottande och att man kanske är rädd för att köra i det men jag har änsålänge inget emot att va ute på vägarna....sen e d ju rikigt fint med all denna snön...det gäller att njuta så länge den vill va kvar..=)
..va ute o skottade infarten nu i FM....skulle ge mig på den stora vallen som blir när vägen skottas här...men jag insåg ganska kvickt att d skulle ja låta bli..trotts att vallen va kvar kom Tess ändå in på gården med sin "traktor"bil..hahaha..o snäll som hon va så skotta hon bort vallen till mig..så nu kan ja komma till jobb i tide i EM,, hade annars fått invänta Johan..=)

Lär nog få ett litet ajjabajja från dig Lillemor...men ja lovar ja tog det riktigt försiktigt...=)

Har nu idagarna fixat gravidförsäkring, och med Tess hjälp idag, röjjt lite bland det som ska slängas...lite ska ges till loppis så kanske man kan få en slant o resten ska slängas..=)

nu har vi gått in i vecka 20 och är halvvägs igenom graviditeten...shit d går riktigt fort nu... =)

är inne på blocket och letar Barnvagn...som d ser ut nu så e vi inne på o ha en Emmaljungasmart duo kombi..hittade en till salu idag men kan ju inte ringa på den utan johan sett den...men men den ser ut så här ivarjefall....

Klicka för att se nästa bild


Detta händer i vecka 20..



Fostret växer mycket under den här tiden och är cirka 25 centimeter långt och väger runt 250 gram.Huden utvecklar nu ett gelélikande lager som kallas vernix, det skyddar huden från fostervattnet. Under mjölktänderna bildas de permanenta tänderna



Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Godmorgon min vän! Vi håller med dej det är riktigt fint med denna snö, mycket bättre än slask var och naranan dag. Kul att du har mej i tankarna :( :) jag vet att du är rädd om dej (er) Vill att det nu ska gå fort framåt, till att det lilla livet kommer ut. Vagnen ser fin ut hoppas att Johan gillar den och att den är kvar. Varm kram till er båda/Lillemor o Rolf

2010-02-04 @ 05:54:03
Postat av: christel

ja ringde på vagnen igår efter at johan oxå spanat in den..den va kvar men ska inte kolla på den förrän på Lördag, han kunde inte hålla den tilloss...vilket är förståligt..så d e bara till o hålla tummarna att den fortfarande är kvar på lördag med.=)

2010-02-04 @ 09:10:33
Postat av: Farmor o Farfar

Håller tummarna jag också. Ses snart :)

2010-02-05 @ 05:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0