har tappat gnistan!!!



jaaa så e d.! jag har helt tappat gnistan. svårt att se d fina positiva när man svullnar som en gris. o nej alla ja har inte bara fått mage...inget lögnande här..får hoppas att d bara är vätska.
det sägs att om man väntar en flicka blir man av med skönheten...så såå måste d vara..annars blir d väl ett jäddrans vackert gossebarn...d blir nog d vackraste barnet nånsin då all min skönhet är försvunnet.!!

NEJ d är inget som är positivt just nu..jo d e enda är att bebbe mår fint!! Allt annat....PIP..!!

önskar mig tillbaka i tiden!!

o NEJ..ja har inte lust att prata om det. vill man tycka till så gör d här, lär inte svara ändå!

hoppas på en mer positiv morgondag..!


Kommentarer
Postat av: Milla Calla

Det ÄR drygt sista tiden när man sväller upp.

När jag var i slutet av graviditeten samlade jag vatten så anklar o fötter svällde upp till storlek JUMBO. Fick knappt på mig några skor all pga att fötterna var för stora.

Se det såhär; det är väldigt lite tid kvar innan du håller i er söta lilla bebis och då kommer svullnaden ge med sig.



Försök njuta av sommaren och passa på att ta långa sovmorgnar om du kan..

2010-06-16 @ 13:52:57
Postat av: Lillemor o Rolf

Hej goa rara SÖTA du, förstår att det är jobbigt inte lätt att kunna hjälpa dej hur mycket jag än vill. Bara låta tiden ha sin gång och du jag gilla att stå i duschen mycket den sista tiden. Måste också säga att jag och många med mej tycker att blivande mamma är bland det sötaste och finaste jag som finns. Stor gose kram till dej och fina magen/ blivande farmor och farfar

2010-06-16 @ 16:38:44
Postat av: Lillemor o Rolf

"Jag" mellan finaste och som, ska bort :(

2010-06-16 @ 16:40:29
Postat av: Tess

Christel mitt hjärtas vän ;) Oavsett vad du tycker lr hur du känner, så kommer du alltid att vara finast i världen! I mina ögon finns ingen som du!!!! OCH du har ju verkligen något att se fram emot, för snart är det dax.

kramar om

2010-06-21 @ 23:13:35
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0