SNART!!!!!!

  vecka 39+2

o ja som inte hade några bristningar innan har fått lite nu. FAn ja trodde ja skulle slippa d.!!! men men inget att göra..ja smörjer o  smöjer..hoppas att d hjälper till slut....

mätte magen idag runt om...hela 122 cm sååå kanske inte så konstigt att d brister lite.

va hos BM igår. det gick skit bra..har fått en ny ..jaa igen...min har gått på semester men denna Anna BM va superbra hon med...kändes nästan tilloch med bättre än den andra..bara positivt. förklarade, berättade o konstaterade...hon trodde starkt på att ja inte går över tiden o skulle ja göra d så handlade det nog inte om många dagar...låter härligt.
BLTR låg bra o bebbens hjärtljud mätte  typ 134 har ja för mig=) såå den mår prima..
idag är d 3 dagar kvar till beräknat o jag har på känn att den kommer när som..känslan kanske är så bara för mötet med BM igår som kände efter...o kände...!!!! sen säger ja inte mer. positivt va d i varjefall.=)

har haft mina ups and downs.. mycket down har d varit nu..men känns bättre idag....eller bäst att använda ordet NU istället..d skiftar ju häftigt.

nä har inte så mycket att tillägga mer..ska till förlossningsläkaren idag, diskuttera förlossningsplan...igångsättning kanske...prata om min oro..osv..spännade=)

önskar alla en glad midsommar o hoppas på underbart väder o att bebben vill titta ut, d kan ju gå så att vi firar midsommar på BB.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0