då va d vecka 34 nu=)

 bilden tagen full vecka 33.

ja nu e d bara 6 veckor kvar..tycker tiden bara springer iväg. spännade är om man går hela tiden ut...över tiden eller bebben vill ut tidigare..många som tror att den kommer tidigare..vad dom grundar det på...tror jag är för att de tycker att jag har stor mage...jaaa vi får helt enkelt se.
va på Bm besök förra veckan o alla värden va bra.

blodtrycket låg på 115/60
och måttet på 31 cm..livmodern hade nu växt så den va uppe i revbenen..så nu kan den inte växa mer åt det hållet...blir väl resten framåt nu antar jag. hjärtljuden låg på 145 ca..upp o ner..
det va första gången hos min nya Bm och hon va bara såååå super bra..ångrar nu i efterhand att ja inte bytat innan....det visade sig nämligen under besöket att min förra inte varit så ordentlig,,,missat fylla i en massa i datorn...mm. Denna Bm va mer lyhörd o hon förklarade mycket för mig och vi pratade om min oro gällande bäckenet....va nästan gråtfärdig när ja gick där ifrån för ja kände att ja gått miste om så mycke med tanke på att ja haft den andra BM...jaja..nu e d så..och inget att göra nåt åt..skönt nu o ha denna nya under sista tiden ivarjefall.=)

ska dit nästa vecka igen o kolla bebben.=) som förövigt buffrar en himla massa. känns som den sällan är stilla. den skjuter rumpa o rygg så mycket och ofta den kan och ibland en hel vändning så Johan nästan hoppas till.=)haha..ee ja dom känns ju lite mer än buffrandet kan man då tillägga sååå e glad att den inte gör det så ofta..hahaha..

I fredags bilade jag o lillsyrran till Ullared och hade en nästan heldag tillsammans..himla kul och ja fick handlat massor till bebben....så nu e allt fixat o färdigt..skötbord hämtas idag som är inhandlat på loppisen i Ängelholm. Ikea leksvik.=) himla fint.

har även inhandlat gardiner med tillbehör och satt upp + lampor..sån skillnad d blir...mycket varmare hem känns d som..=)

i förra inlägget bestämde jag att badkaret blev slopat...men efter att ha sovit dåligt i flera nätter o haft mögont i höften bestämde jag mig för att återuppta badet igen....efter johans massage och mina varma bad har det släppt...såå härligt skönt..
i förrgår va vi ute på en skogsrunda o i går gick vi hela tullstorpsrundan..det gick hur bra som helst...o har sovit som en stock hela nätterna..detta kommer nog bli en stadig kvälls syssla framöver..=) hahaha

lägger senare in om vad som händer denna veckan..

kram kram o sköt om er alla.=)

Kommentarer
Postat av: Milla

Så fräck vinkel på den bilden. :)

2010-05-18 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0