vecka 32

vi har oss en buuusig bebis som sprallar på.
den 15/7 var ja på nytt BM besök. ett vanligt besök som innefattade blodtryck, känna bebis, symfusmått och hjärtslag och lite prat.
blodtrycket låg fortfarande bra 105/60, symfusmåttet på 28,5 och hjärtljuden på 145 slag/min.
d va såååå mysigt o höra hjärtljuden, dom va suuper starka och denna gången hade den varken hicka eller sparkade mot dopplern.
vi pratade om blodsockret för att jag själv drog upp det.
jag tyckte att d va lite jobbigt o svårt att hitta vad ja skulle käka. Men Anna tyckte att ja inte skulle va så hård mot mig själv.
jag kunde visst äta glass men kanske inte 3 om dagen, men nån i veckan gjorde ingen skada. så nu har ja bestämt mig för att inte va såå hård mot mig själv. jag äter d ja vill men tänker efter före.
om 4 veckor ska ja ta blodsockertest(stick i fingret) så får vi se hur värdet ligger.
glömsk som ja e så mätte ja inte mitt midjemått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0