vecka 34

Idag blir det minsann 2 bilder..
Var iväg o vägde mig på jobbet i förrgår. Vågen står nu på 70 kg vilket innebär att ja bara gått upp från 62,= 7,7 kg änsålänge.
Idag mätte ja mig över midjan o måttet ligger nu på 117 cm vilket är det samma som johan.
Denna veckan har vi varit på ölands djurpark med jenny o jonas o barnen. Visterlsen va en viss besvikelse men med gott sällkap o glada/lyckliga barn blev det en härlig semester. Våra planer var att dra vidare efteråt men jag orkade inte. Jag måste inse att jag vill mer än vad kroppen klarar av o orkar. Såååå vi fick köra hem.
Victor har haft det undrbart, tittat på djur, lekt, klättrat, busat o badat o d e sååå härligt o se han sååå glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0